Kvaliteedipoliitika

  • AS TREV-2 Grupp on edukas ehituskontsern, meie eesmärk on kliendi rahulolu tagamine
  • ASi TREV-2 Grupp eesmärk on oma juhtimissüsteemiga tagada teenuste kõrge kvaliteet, vastavus klientide ootustele
  • ASi TREV-2 Grupp eesmärk on tagada töötajate ja omanike ning koostööpartnerite ja ühiskonna ootused ja rahulolu
  • AS TREV-2 Grupp hindab pidevalt kontserni tütarettevõtete seisundit, et arendada juhtimissüsteemi ning tagada selle efektiivne toimimine ja strateegia elluviimine

Kvaliteedipoliitika tegevussuunad:

  • tegutsemine, kontroll ja suunamine, tagamaks reguleerivate õigusaktide, eeskirjade ja normide jmt järgmist kontserni tegevuses
  • klientide vajaduste ja ootuste määratlemine
  • kontserni tegevuse arendamine rahvusvaheliselt tunnustatud tasemel
  • kontserni ees seisvate ülesannete täitmiseks vajalike tehnikaressursside uuendamise ja suurendamise või vähendamise strateegia kujundamine (s.h. kaasaegsete tehnoloogiate ja lahenduste pakkumine klientidele)
  • olemasolevate personaliressursside hindamine, nende koolitus ja motivatsioonisüsteemide kujundamine ning mõjutamine
  • tulemuslikkuse jälgimine läbi tagasiside ning võimalike vigade ennetamine
  • omanikujärelvalve funktsioonide järk-järguline ülevõtmine kontserni objektidel; läbi oma spetsialistide koolituse ja sisemise süsteemse järelvalve

Kvaliteedijuht: Margit Asperk, +372 524 1678, See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

9001 est

See veebileht kasutab küpsiseid. Mõned neist aitavad kaasa veebisaidi funktsionaalsusele ning mõned koguvad informatsiooni lehekülje kasutamise kohta, aidates meil oma veebisaiti täiendada ning kasutajasõbralikumaks muuta. Tutvu meie privaatsuspoliitikaga.