Kvaliteedipoliitika

  • Oleme edukas ehitusettevõte, meie eesmärk on kliendi rahulolu tagamine
  • Meie eesmärk on oma juhtimissüsteemi toimimisega tagada teenuste kõrge kvaliteet ja vastavus klientide ootustele
  • Meie eesmärk on tagada töötajate ja omanike ning koostööpartnerite ja ühiskonna ootused ja rahulolu
  • Hindame pidevalt ettevõtte seisundit, et arendada juhtimissüsteemi ning tagada selle efektiivne toimimine ja strateegia elluviimine

Kvaliteedipoliitika tegevussuunad:

  • tegutsemine, kontroll ja suunamine, tagamaks reguleerivate õigusaktide, eeskirjade, normide jmt järgimist ettevõtte tegevuses
  • klientide vajaduste ja ootuste määratlemine
  • tegevuste arendamine rahvusvaheliselt tunnustatud tasemel
  • ülesannete täitmiseks vajalike tehnikaressursside uuendamise ja suurendamise või vähendamise strateegia kujundamine (s.h. kaasaegsete tehnoloogiate ja lahenduste pakkumine klientidele)
  • olemasolevate personaliressursside hindamine, nende koolitus ja motivatsioonisüsteemide kujundamine ning mõjutamine
  • tulemuslikkuse jälgimine läbi tagasiside ning võimalike vigade ennetamine
  • omanikujärelevalve funktsioonide järk-järguline ülevõtmine ettevõtte objektidel spetsialistide koolituse ja sisemise süsteemse järelevalve kaudu

Kvaliteedijuht: Margit Asperk, +372 524 1678, See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Ettevõtte juhtimissüsteem on alates 22.12.1998 sertifitseeritud vastavalt rahvusvahelise standardi ISO 9001 nõuetele.

9001 EST-19

See veebileht kasutab küpsiseid. Mõned neist aitavad kaasa veebisaidi funktsionaalsusele ning mõned koguvad informatsiooni lehekülje kasutamise kohta, aidates meil oma veebisaiti täiendada ning kasutajasõbralikumaks muuta. Tutvu meie privaatsuspoliitikaga.