Kvaliteedipoliitika

  • AS TREV-2 Grupp on edukas ehituskontsern, meie eesmärk on kliendi rahulolu tagamine
  • ASi TREV-2 Grupp eesmärk on oma juhtimissüsteemiga tagada teenuste kõrge kvaliteet, vastavus klientide ootustele
  • ASi TREV-2 Grupp eesmärk on tagada töötajate ja omanike ning koostööpartnerite ja ühiskonna ootused ja rahulolu
  • AS TREV-2 Grupp hindab pidevalt kontserni tütarettevõtete seisundit, et arendada juhtimissüsteemi ning tagada selle efektiivne toimimine ja strateegia elluviimine

Kvaliteedipoliitika tegevussuunad:

  • tegutsemine, kontroll ja suunamine, tagamaks reguleerivate õigusaktide, eeskirjade ja normide jmt järgmist kontserni tegevuses
  • klientide vajaduste ja ootuste määratlemine
  • kontserni tegevuse arendamine rahvusvaheliselt tunnustatud tasemel
  • kontserni ees seisvate ülesannete täitmiseks vajalike tehnikaressursside uuendamise ja suurendamise või vähendamise strateegia kujundamine (s.h. kaasaegsete tehnoloogiate ja lahenduste pakkumine klientidele)
  • olemasolevate personaliressursside hindamine, nende koolitus ja motivatsioonisüsteemide kujundamine ning mõjutamine
  • tulemuslikkuse jälgimine läbi tagasiside ning võimalike vigade ennetamine
  • omanikujärelvalve funktsioonide järk-järguline ülevõtmine kontserni objektidel; läbi oma spetsialistide koolituse ja sisemise süsteemse järelvalve

Kvaliteedijuht: Margit Asperk, +372 524 1678, See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

9001 EST-19

See veebileht kasutab küpsiseid. Mõned neist aitavad kaasa veebisaidi funktsionaalsusele ning mõned koguvad informatsiooni lehekülje kasutamise kohta, aidates meil oma veebisaiti täiendada ning kasutajasõbralikumaks muuta. Tutvu meie privaatsuspoliitikaga.